Friday, September 11, 2009

Budak2 laki yg ganas/lorat



budak2 laki kelas aku yg lorat/ganas
(sekali lagi upload tanpa kebenaran dr blog cikgu aku...mintak maaf ye cikgu...)

kawan-kawan aku




Upload from blog cikgu aku.Sori cikgu....guna tanpa kebenaran...inipun ramai yang takde termasuk aku... hehe

MU VS BARCA-KOMEN IKHLAS AKU

hahahaha....aku sebnrnya nak citer pasal cuti aku kat Bandung ari tu tp nnt la...sbb nak komen psl ni dulu.Td kat pangkin belum duduk lg aku tgk dr jauh je kawan aku kipas mati keras MU la konon dok senyum2 ngan aku...hehehee belumtanya apa2 lagi dah dia kata aku tak layak nak komen la.... kurang2 dia dah dapat juara liga la...csea pun mugkin dapat FA la....aku diam jela.... tp semalam dia kt aku ptt banggala sebb MU konon2 wakil kelab inggeris la....ntahape2 la dorng nie.... komen aku....MU sebnrnya memalukan kelab inggeris....kene ayam jer...aku mmg dah hagak.... spirit nak melawan tu mmg takde...hampeh...main mcm org bodoh je aku tgk...hehehehe....klu klh tapi main cantik ke...bersemangat ke....ok la...nie....main dah semangat dah tp kene ayam gak.... sbb bukan bagus pun MU ni.sib baik je msk final sbb laluan dorg mudah2...mls la aku nak komen lg...sbb hanya makian je yg layak utk dorang nie.... hehehehe

Monday, August 3, 2009

H1N1 ADA KAT SEKOLAH AKU

bdk tu darjah dua and dier memang deman and selseme mak doktor tapi kasi anak gi skolah pelik kan tapi tak semestinya kan....mak doktor anak dier tak kena H1N1 ....sampai situ je la...hehehe

Wednesday, June 3, 2009

Jalan-jalan cari pasal 1 -Bandung day 1

Aku sebenarnya tak tau camana nak mula.....so,aku start from my house la ye.Malam tu kul 12 lbh baru mama aku kemas baju,baru nak check passport dan mcm2 persiapan org nak pegi travel to oversea la kata kan....agaknyela...mana aku tau..aku tengok jela and tolong sikit2 apa2 yang patut dan tak patut...hehehehe.... tu yg mama aku mare tuu.Ayah aku tolongla mama aku gam kan kasut mama aku yang nak tercabut tapaknye tu.Sian mama aku tapi nak buat camana.... dah pegi JJ tp tak jumpa yang sesuai....So...aku pun tak taula kul berapa baru mama aku siapkan semua tu sbb aku dah tido...ok...nnt aku update lg dengan cerita starting from rumah aku ke airport dan kalu sempat on my first day at bandung.