Wednesday, November 4, 2009

malu...giler..

ari tu aku pergi rumah kawan aku,kitaorang nak wat study group dlm beberape minit tu kawan aku dah ngantuk dierkata "dah hujan ke taik burung banyak sangat"rupa-rupanya dah hujan,so aku masuk le dlm umah dier sbb hujan lebat
tiba-tiba jeng jeng jeng

ayah aku datang dengan payung pink bunga-bunga malu aku tapi aku nak wat cam ne dah tu bapak aku,aku pon ikut je la...

Wednesday, September 16, 2009

My First Experience

Haahaha...kelakar pun ada...ari ni pertama kali aku buat persembahan kat sekolah.Malu gila aku...hehehe tapi best jugakla....kena menari depan guru besar untuk majlis perpisahan tu yg malu tu ... tapi akhir nye aku berjaya menari dengan tanpa rase malu .. hohoho

Friday, September 11, 2009

ni hadiah plak....




pemberian dari kami untuk cikgu najlaa

hari last...cikgu mengajar




ni smua surat yg diorang bg kat cikgu masa hari last
(cikgu practical)

Budak2 laki yg ganas/lorat



budak2 laki kelas aku yg lorat/ganas
(sekali lagi upload tanpa kebenaran dr blog cikgu aku...mintak maaf ye cikgu...)