Showing posts with label ceritaku. Show all posts
Showing posts with label ceritaku. Show all posts
Wednesday, May 13, 2009
Trip ke Bandung
Salam semua...Tak sabar dah ni nak pegi Bandung pada 22 hb nnt...dah tengok kat google Earth tp tak nampak ape2 pun...Anyway nnt klu ada gambar2 menarik... aku post kat sini yerr...jgn jeles... hihihi
Sahabat-sahabatku
Sahabat2 ku dikelas adalah amira,arifah dan ramai lagila.Hari ni aku rehat dengan kump,pink ladies iaitu amirah dan arifah.Mmm.. kitaorang beli burger je,malas nak turun kelas.Itupun aku hutang dengan rashidin.Esok aku bayar la.Hari ni tak bawak duit,nak buat camane....
Nanti kalau ada gambar dorang aku post kat sini... tungguuu...
Nanti kalau ada gambar dorang aku post kat sini... tungguuu...
Subscribe to:
Posts (Atom)