Monday, August 3, 2009
H1N1 ADA KAT SEKOLAH AKU
bdk tu darjah dua and dier memang deman and selseme mak doktor tapi kasi anak gi skolah pelik kan tapi tak semestinya kan....mak doktor anak dier tak kena H1N1 ....sampai situ je la...hehehe
Wednesday, June 3, 2009
Jalan-jalan cari pasal 1 -Bandung day 1
Aku sebenarnya tak tau camana nak mula.....so,aku start from my house la ye.Malam tu kul 12 lbh baru mama aku kemas baju,baru nak check passport dan mcm2 persiapan org nak pegi travel to oversea la kata kan....agaknyela...mana aku tau..aku tengok jela and tolong sikit2 apa2 yang patut dan tak patut...hehehehe.... tu yg mama aku mare tuu.Ayah aku tolongla mama aku gam kan kasut mama aku yang nak tercabut tapaknye tu.Sian mama aku tapi nak buat camana.... dah pegi JJ tp tak jumpa yang sesuai....So...aku pun tak taula kul berapa baru mama aku siapkan semua tu sbb aku dah tido...ok...nnt aku update lg dengan cerita starting from rumah aku ke airport dan kalu sempat on my first day at bandung.
Saturday, May 16, 2009
Chicken pox vs chicken chop
I got infected by the chicken pox..so my dad tried to find few info on chicken pox...but the funny thing is...he mentioned it as 'chicken chop'...so my mum and I laughed like what....He denied that the mentioned 'chicken chop'....but my mum and I heard that loud and clear! Sorry dad....by the way...i miss chicken chop...but I got chicken pox now...isk...isk...
The moon has split
Splitting of the moon by Prophet Muhammad (peace be upon him). http://miracles-of-allah.blogspot.com/2006/12/crack-on-moon.html
More scientific facts can be found here as well: http://www.answering-christianity.com/moon_split.htm
More scientific facts can be found here as well: http://www.answering-christianity.com/moon_split.htm
Wednesday, May 13, 2009
Trip ke Bandung
Salam semua...Tak sabar dah ni nak pegi Bandung pada 22 hb nnt...dah tengok kat google Earth tp tak nampak ape2 pun...Anyway nnt klu ada gambar2 menarik... aku post kat sini yerr...jgn jeles... hihihi
Subscribe to:
Posts (Atom)